الهام طهوری گفت: زمانی که فیلمنامه را مطالعه می کردم قدرت وارش برایم لذت بخش بود و باعث شد نقش را بپدذیرم

فیلمنامه وارش دائما چیزی برای هیجان زده کردن مخاطب دارد/ وارش شخصیت جذابی دارد

قدس آنلاین-تا کنون تجربه حضور در سریالها و فیلمهایی مانند «نفس گرم»، «پرستاران»، «آسمان هوای باران دارد» و «سرزمین کهن»، «ماه تی تی»، «سارا و سندباد» و ...را داشته است ولی هنرنمایی این شب هایش در سریال وارش بیشتر مخاطب را متوجه حضور او در تلویزیون به عنوان یک بازیگر جوان کرده است. گفتگوی ما با الهام طهوری بازیگر نقش وارش را شما بخوانید:

قدس آنلاین: با سریال وارش به عنوان یک چهره تلویزیونی دیده شدید.نقش باید چه مختصاتی داشته باشد تا این اتفاق بیفتد؟

طهوری: شاید چون کاراکتر وارش برای مخاطب جذاب است البته باید این جذابیت قبل از بیننده باید برای خود من دوست داشتنی باشد. پیچیدگی های داستان و سختی هایی که او در طول داستان متحمل می شود او را به یک شخصیت جذاب تبدیل کرده است.

من پیش از این هم در کارنامه کاری ام نقش بلند داشته ام ولی شاید چون این ویژگیها و پچیدگی ها را نداشت به قول شما دیده نشد. من فکر می کنم طول نقش در سریال وارش برای اینکه تماشاگر نقش به خاطرش بماند و مرتب کاراکتر را بیبند نقش بزرگی دارد.

قدس آنلاین: این میان فیلمنامه وارش تا چه اندازه برایتان جذابیت داشت؟

طهوری: فیلمنامه وارش خیلی جذاب است و مخاطب را با خود همراه می کند در کنارش کارگردان، فیلمبردار و کلی از موارد دیگر همه در دیده شدن کار نقش تعیین کننده ای را دارند.

قدس آنلاین:  وارش نقش خیلی سختی است.

طهوری: همیشه و در همه کارنامه کاری ام دوست داشتم که نقش زنهای قدرتمند را بازی کنم زنی که با وجود زن بودنش تلاش می کند و قدر است. درست زمانی که فیلمنامه را مطالعه می کردم همین قضیه خیلی برایم دوست داشتنی بود.

دیگر اینکه مادر بودن وارش برای من به عنوان یک زن خیلی لذت بخش بود. او یک مادر فداکار و سخت کوش است. او زن مستقل و موفقی است.

قدس آنلاین:چه زمان به عنوان مخاطب بیشتر با فیلمنامه همراهی کردید؟

طهوری: مرگ یار محمد خیلی غم انگیز بود و برایم خیلی سخت بود ولی سکانس های بعد مرگ یار محمد همسر وارش، تنهایی های او در خانه با وجود دو بچه کوچک قلبم را به درد می آورد.

قدس آنلاین: آیا برای این کار مشاور لهجه داشتید؟

طهوری: در این کار تعداد خیلی کمی گیلانی نبودند و برای همین مشاور لهجه نداشتیم و من چون کمی دیر به گروه ملحق شدم زمان کمتری برای تمرین داشتم ولی دوستی دارم که اهل لاهیجان است از او کمک گرفتم البته باید اینجا از کمکهای زیاد رحیم نوروزی، بهنام تشکر و دو پسر جوانی که نقش بچه های من را ایفا می کردند یاد کنم که سر صحنه خیلی به من کمک می کردند و مرتب دیالوگها را قبل ضبط با من کار می کردند.

قدس آنلاین: سریال دچار حواشی هم شد

طهوری:بله سوءتفاهمی برای مردم گیلان به وجود آمد که حل شد. فکر می‌کنم بعضی‌ها در قسمت‌های اول زود تصمیم گرفتند.این موضوع برای اصفهان هم با سریال «در مسر زاینده‌رود» پیش آمد که آن زمان هم به نظرم درست نبود. با خود می‌گفتم اتفاقا این‌که یک سریال به فضای اصفهان آمده باعث خوشحالی است و آنچه در سریال می‌گذرد، قصه است. باید اضافه کنم من در آن چند ماهی که سر صحنه وارش بودم، خیلی با گیلانی‌ها ارتباط خوبی داشتم. واقعا مردم نازنینی هستند و اصلا دوست ندارم حتی یک لحظه از دست من و سریال ما ناراحت باشند.

قدس آنلاین: موفقیت نقش وارش چقدر در کارنامه کاری آینده شما تاثیر گذار خواهد بود؟

طهوری: مطمئنا انتخاب من را برای کارهای بعدی سخت تر خواهد کرد و من باید در آینده تلاشم را خیلی زیاد تر بکنم.

قدس آنلاین: چقدر به باند بازی در دنیای بازیگری در تلویزیون اعتقاد دارید و آیا خودتان برخوردی با آن داشته اید؟

طهوری: یکسری ناملایماتی در کار ما هم مثل خیلی از کارها وجود دارد و من هم از بی نصیب نبوده ام.

قدس آنلاین: قرار است بیشتر از این  مشکلاتی برای وارش پیش بیاید؟

طهوری: به نظرم فیلمنامه وارش دائما چیزی برای هیجان زده کردن مخاطب دارد ....ولی بله احتمالا سختی های دیگری برای وارش در پیش خواهد بود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.